Ik geloof in de kracht van samenwerking. Daarom werk ik samen met een divers gezelschap. Graag stel ik ze aan je voor.

www.carrierepoort.nl

Tijdens mijn opleiding voor Organisatiecoach leerde ik Johan Eeksma kennen. We ontdekten dat we allebei gefascineerd zijn door het thema energie en vitaliteit in organisaties als bron voor organisatieontwikkeling. Johan is eigenaar en oprichter van Carrièrepoort.

Carrièrepoort is een landelijk HRD bureau dat werknemers ondersteunt bij hun loopbaanvraagstukken. Voor werkgevers bieden zij de VitaliteitsAPK aan. Deze periodieke organisatiescan meet in hoeverre de organisatie en de medewerkers vitaal genoeg zijn om duurzaam wendbaar, weerbaar en (financieel) gezond te blijven. Met de vitaliteitsAPK heeft de organisatie een roadmap in handen om de belangrijkste verbeteringen direct aan te pakken en resultaat te zien binnen een jaar.

Ik werk samen met Carrièrepoort voor opdrachtgevers die willen investeren in de vitaliteit van hun mensen en organisatie.

www.carrierepoort.nl

logo_mib2

Tijdens onze studietijd zaten Jaco van der Schoor en ik samen in het bestuur van onze faculteitsvereniging. Jaren later kwamen we elkaar weer tegen. Jaco had inmiddels zijn bedrijf opgericht.

Mensen in Bedrijf is specialist op het gebied van teamontwikkeling. Teams begeleiden en ontwikkelen om beter samen te werken en zo beter te presteren; dat is hun vak. Ze adviseren, coachen en trainen teams in allerlei sectoren, van management tot werkvloer, op heel veel verschillende manieren.

Mensen in Bedrijf heeft samen met de Universiteit Utrecht TeamQ ontwikkeld. Een online meetinstrument dat een helder beeld geeft van de sterktes van het team en de kansen voor ontwikkeling. Ik maak graag gebruik van de TeamQ bij het begeleiden van teams.

www.menseninbedrijf.nl

www.customerrevolution.nl

Toen ik hoofd van de Internationale Afdeling bij Reclassering Nederland was, maakte ik kennis met Customer Revolution. Ik was destijds hun opdrachtgever en zij ontwikkelden een digitaal platform voor de 300 vrijwilligers waar wij mee werkten.

Customer Revolution helpt ambitieuze bedrijven en overheden bij het verbeteren en vernieuwen van hun service en communicatie, door hun klant echt voorop te stellen – in elk contact, op elk moment en via elk kanaal. Zij adviseren en begeleiden  organisaties bij de veranderingen die daarbij nodig zijn. Zodat de klantgerichtheid, excellente service en innovatie verankert in het DNA van de organisatie – stapsgewijs en behapbaar.  Bovendien helpen ze bij het implementeren en uitvoeren van de strategie  met creatieve concepten, effectieve content en slimme tools.

De samenwerking beviel goed en we besloten dat voort te zetten. Ik werk graag samen met Customer Revolution voor opdrachtgevers die hun (online) dienstverlening willen verbeteren en vernieuwen.

www.customerrevolution.nl

de verandermonitor

Kilian Bennebroek Gravenhorst is organisatieadviseur en oprichter van PlusPulse. Hij doet onderzoek naar complexe veranderingen, publiceert en doceert hierover. Bovendien heeft  hij “De Verandermonitor” ontwikkeld; een instrument voor complexe veranderingen die ingrijpen op meerdere aspecten van de organisatie.

Met Kilian deel ik de opvatting dat het actief betrekken van de eigen medewerkers bij een verandertraject een belangrijke succesfactor is. Ik werk graag samen met PlusPulse bij complexe verandertrajecten om met behulp van de Verandermonitor in kaart te brengen hoe de organisatie ervoor staat tijdens een lopende verandering. Om te signaleren waar de knelpunten liggen en om vast te houden dat wat er goed gaat!

De dienstverlening van PlusPulse bestaat uit advisering en begeleiding bij de realisatie van stevige veranderopgaven in maatschappelijke organisaties. PlusPulse zorgt ervoor dat de gewenste verandering echt gaat leven én werken in een organisatie. Het streven daarbij is om naast het realiseren van de veranderambitie ook het leer- en verandervermogen blijvend te vergroten.

www.pluspulse.nl